11,99 €
Rinkodara pagal Kotlerį
Rinkodara pagal Kotlerį
  • __Išparduota
Rinkodara pagal Kotlerį
Rinkodara pagal Kotlerį
Read: 11,99 €
Philipas Kotleris - savotiškas rinkodaros sinonimas. Jo vadovėliai išversti į 20 kalbų, parduoti daugiau kaip 3 milijonų egzempliorių tiražu ir 58 pasaulio šalyse skaitomi kaip rinkodaros biblija. Naujoji Rinkodara pagal Kotlerį - tai ilgai lauktas vadovams skirtas vedlys po šiuolaikinį rinkodaros pasaulį, parašytas fenomenalios sėkmės sulaukusių autoriaus paskaitų pagrindu. Gilios Kotlerio įžvalgos padės jums sparčiai atnaujinti savo įgūdžius ir žinias apie tuos naujus išbandymus bei galimybe…
11.99
USED BOOK
  • Author: Kotler Philip
  • Publisher:
  • Year: 2010
  • Pages: 300
  • ISBN: 9789955387190
  • Version code: PT.
  • Format: 15 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Language: Lithuanian
  • Translator: Aušra Maldeikienė

Rinkodara pagal Kotlerį (e-book) (used book) | bookbook.eu

Reviews

Used

11,99 €
__Labai gera Daumantas 100%

Description

Philipas Kotleris - savotiškas rinkodaros sinonimas. Jo vadovėliai išversti į 20 kalbų, parduoti daugiau kaip 3 milijonų egzempliorių tiražu ir 58 pasaulio šalyse skaitomi kaip rinkodaros biblija.

Naujoji Rinkodara pagal Kotlerį - tai ilgai lauktas vadovams skirtas vedlys po šiuolaikinį rinkodaros pasaulį, parašytas fenomenalios sėkmės sulaukusių autoriaus paskaitų pagrindu. Gilios Kotlerio įžvalgos padės jums sparčiai atnaujinti savo įgūdžius ir žinias apie tuos naujus išbandymus bei galimybes, kurias teikia išaugusi konkurencija, globalizacija ir internetas. Knygoje aiškiai išdėstytos naujausios teorijos apie duomenų bazių, ryšių, aukštųjų technologijų, globaliąją ar interneto rinkodaras.

Autorius dalijasi idėjomis, kurios itin pravertė tokioms bendrovėms kaip AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont ar Bank of America. Bene svarbiausia, kad Rinkodara pagal Kotlerį gali būti skaitoma kaip pokalbis, atsakantis į klausimus, iškilusius per 20 metų įvairiuose pasaulio kraštuose vykusių seminarų metu.

Knyga padės naujai pažvelgti į amžiaus senumo galvosūkius - kaip pasirinkti tinkamus rinkos segmentus ar kaip kovoti su konkurentais, kurie remiasi mažomis kainomis. Čia rasite gausybę modernių strategijos ir taktikos pavyzdžių, kurie akimirksniu gali būti pritaikyti XXI amžiaus iššūkiams, pavyzdžiui, kaip sumažinti milžiniškas klientų paieškos ar esamų klientų išsaugojimo sąnaudas. „Tai puikus rinkodaros meistriškumo vadovas su originaliais ir veiksmingais patarimais, kurį privalo perskaityti kiekvienas, kuriantis, diegiantis ir stebintis rinkodaros programas."

Kevinas J. Clancy, Chaiman end Ceo, Copernicus: The marketing investment strategy group vykdomasis direktorius

  • Price: 11,99 €

Used book:
A pre‑owned book sold by a private individual.

The book will be sent by the book seller Daumantas.

Seller rating:  100%

Book condition

Formats:

Used

11,99 €
__Labai gera
Daumantas 100%

Philipas Kotleris - savotiškas rinkodaros sinonimas. Jo vadovėliai išversti į 20 kalbų, parduoti daugiau kaip 3 milijonų egzempliorių tiražu ir 58 pasaulio šalyse skaitomi kaip rinkodaros biblija.

Naujoji Rinkodara pagal Kotlerį - tai ilgai lauktas vadovams skirtas vedlys po šiuolaikinį rinkodaros pasaulį, parašytas fenomenalios sėkmės sulaukusių autoriaus paskaitų pagrindu. Gilios Kotlerio įžvalgos padės jums sparčiai atnaujinti savo įgūdžius ir žinias apie tuos naujus išbandymus bei galimybes, kurias teikia išaugusi konkurencija, globalizacija ir internetas. Knygoje aiškiai išdėstytos naujausios teorijos apie duomenų bazių, ryšių, aukštųjų technologijų, globaliąją ar interneto rinkodaras.

Autorius dalijasi idėjomis, kurios itin pravertė tokioms bendrovėms kaip AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont ar Bank of America. Bene svarbiausia, kad Rinkodara pagal Kotlerį gali būti skaitoma kaip pokalbis, atsakantis į klausimus, iškilusius per 20 metų įvairiuose pasaulio kraštuose vykusių seminarų metu.

Knyga padės naujai pažvelgti į amžiaus senumo galvosūkius - kaip pasirinkti tinkamus rinkos segmentus ar kaip kovoti su konkurentais, kurie remiasi mažomis kainomis. Čia rasite gausybę modernių strategijos ir taktikos pavyzdžių, kurie akimirksniu gali būti pritaikyti XXI amžiaus iššūkiams, pavyzdžiui, kaip sumažinti milžiniškas klientų paieškos ar esamų klientų išsaugojimo sąnaudas. „Tai puikus rinkodaros meistriškumo vadovas su originaliais ir veiksmingais patarimais, kurį privalo perskaityti kiekvienas, kuriantis, diegiantis ir stebintis rinkodaros programas."

Kevinas J. Clancy, Chaiman end Ceo, Copernicus: The marketing investment strategy group vykdomasis direktorius

Reviews

  • No reviews
0 customers have rated this item.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(__rodomas nebus)